Bismillahirahmanirrahim

Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah untuk semuanya



Thursday, February 25, 2010

NAPE SELALU BALIK RUMAH?

Ni la jawapannya kawn2ku..



Org selalu tanya, sebab ape aku selalu balik rumah kedah. ‘bru je balik nak balik lagi’?. ‘ade ape kat rumah selalu balik sgt nih’..itula suara2 yg selalu akan menyambut aku bile aku smpai ke bukit jalil...kadang2 aku penat jugak dengar..biarlah aku nak balik rumah,..x ganggu ko pun..RUMAHKU SYURGAKU..:D

Yup, aku mmg suke balik rumah. mungkin korang x faham macam mane perasaan aku bile aku brsama family aku. JAWAPAN yg terbaik adalah, perasaan aku ketika bersama mereka sgt2 laen. Perasaan bahagia, gembira, disayangi, memang sgt2 laen. Dgn mereka je aku rase camnih. Persaan ini x dpt digambarkan. Tetapi hanya dpt dirasai oleh aku. Salah satu lagi sebab, aku dpt merasai keikhlasan mereka menyayangi aku. Mereka menyayangi aku dan menerima aku seadanya, biarpun baik diriku atau tidak. Merekalah yg hanya betul2 memahami diriku. Merekalah yang selalu menyokong aku dalam segala-galanya.

Balik rumah tu adalah satu kebahagiaan buat diriku. Adeke pulak tanye ade ape kat rumah. Utk pengetahuan korang, rumah ade perkara yg paling bermakna dlm hidupku. Tmpat yg paling boleh buat aku gembira berbanding segala2nya.. rumah aku ade mama yg sgt ceria dan selalu ketawa..kat rumah ade abah yang selalu buat lawak dan beri motivasi2 yang tinggi untuk anak2 kesayangannya...ade adik comel yg aku sgt sayang yg selalu jadi temanku dimana2 saja aku ade, ade kakakku yg selalu balik jugak setiap minggu ..hehe..merekalah teman2 setiaku..=)

Inilah jawapanku.. korang x akan memahami, kerana hanya aku saje merasainya betapa pentingnya perkara ini dlm hidup aku. Selagi masih ade mase dan peluang, baiklah aku pulang utk brsame2 dgn pendamping hidupku ini.

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. eh, asal mirah delete komen??

    ooo, ini sbbnye ko balik rumah.. tp reason yg agak tipikal. ;p

    ReplyDelete
  3. salam jauh dari bumi Dublin, Ireland.. blog walking jap.. kalau ada kelapangan, jemput singgah my blog, Aku Sebutir Pasir.. :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete