Bismillahirahmanirrahim

Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah untuk semuanya



Friday, September 11, 2009

hayatilah dis song~



Afgan – PadaMu Aku Bersujud

Ku menatap dalam kelam

tiada yang bisa ku lihat

selain hanya nama Mu ya Allah

Esok ataukah nanti

ampuni semua salahku

lindungi aku dari segala fitnah

kau tempatku meminta

kau beriku bahagia

jadikan aku selamanya

hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuniku Ya Allah

yang sering melupakanMu

saat Kau limpahkan karuniaMu

dalam sunyi aku bersujud

Esok ataukah nanti

ampuni semua salahku

lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta

Kau beriku bahagia

jadikan aku selamanya

hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuni aku ya Allah

yang sering melupakanMu

saat Kau limpahkan karuniaMu

dalam sunyi aku bersujud

Kau tempatku meminta

Kau beriku bahagia

jadikan aku selamanya

hambaMu yang selalu bertaubat

Ampuni ku ya Allah

yang sering melupakanMu

saat Kau limpahkan karuniaMu

dalam sunyi aku bersujud

PadaMu

2 comments:

  1. hahaha...x de kena mengena langsung ngan post ni...ingatkut nak gtaw insaf ke ape ke...=P..
    mesti ar lagu raye..dah nak raye dah ni..:D

    ReplyDelete